اخبار و مقالات

مریدا برندی محبوب برای ایرانیان

برندی آشنا و محبوب در ایران چیزی نیست جز MERIDA

بله باز هم تایوان و آلمان، این کشورها از کشور های پیشرو در ساخت دوچرخه های با کیفیت هستند. در سال های نه چندان دور دوچرخه های مریدا در دو کلاس کورسی و کوهستان به فراوانی در دسترس بودند. این برند به قول دوچرخه سواران به استخوان فیل که استعاره از استحکام و عدم خرابی آن است، معروف است.

این شرکت از سال ۱۹۷۲ فعالیت خود را شروع کرده و از سال ۱۹۸۸ رسما با نام مریدا ادامه داده است. MERIDA در کشورهای آلمان، تایوان و چین کارخانه تولید دوچرخه دارد که در سال بیش از ۲ میلیون دوچرخه تولید میکنند. البته برخی از سال ها تولید به ۷ میلیون هم رسیده است.

ماموریت شرکت مریدا لذت بردن بیشتر از زندگی است. آنها نه تنها دوچرخه میسازند بلکه با ایجاد احساس یک سواری عالی، در ذهن ها خاطره ساز میشوند. یکی از شگفت انگیز ها در مورد مریدا گارانتی مادام العمر فریم ها در آینده است.

تیم تحقیق و توسعه مریدا دقیقا آن چیزی هست که هر شرکت پیشرویی باید داشته باشد. شرکت مریدا به داشتن چنین تیمی افتخار میکند چرا که تمایز و نوآوری را برای مریدا فراهم می آورد. این تیم با طراحی های بروز، آزمایش های دقیق باعث اطمینان دوچرخه سواران از کارایی، استحکام و بروز بودن محصولات این شرکت میباشد.

در ادامه چند نمونه از دوچرخه های مریدا را داریم:

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *