اخبار و مقالات

گروه بازرگانی موذن

گروه بازرگانی موذن اولین و تنها تولید کننده و وارد کننده انحصاری دوچرخه ویوا و المپیا در ایران بوده و از شروع فعالیت خود تاکنون سعی کرده بهترین کیفیت و خدمات را به مشتریان خود عرضه نماید.

این شرکت با تلاش تیم فنی و متخصص و یاری خداوند توانسته است یکی بهترین سایتها جهت ارایه محصولات و کاتالوگ محصولات این بازرگانی را ارائه نماید که مشتریان محصولات با خیال راحت این محصول را تهیه و از دریافت کالا های غیر اصل خودداری کنند

گروه بازرگانی موذن به عنوان یکی از بزرگترین وارد کنندگان دوچرخه و قطعات جانبی آن با سابقه بیش از ۵۰ سال  تجربه، با پایبندی به سه اصل مهم کیفیت، قیمت و صداقت با مشتری، در کنار تضمین اصالت محصولات خود، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به یکی از بزرگ‌ترین عرضه کننده دوچرخه و محصولات جانبی آن در ایران مبدل گردد.

با ورود به سایت این شرکت با تنوع زیادی از دوچرخه در رنگها و شکلهای مختلف مواجه خواهید شد که کلیه سلیقه مشتریان خود را برآورده میکند

کلیه محصولات این شرکت اعم از دوچرخه بزرگسال، دوچرخه کودک و خردسال، ماشین های شارژی، اسکوتر و سه چرخه پس از سفارس محصولات در اسرع وقت تحویل نمایندگان و خریداران عمده محصولات خواهد شد. پخش محصولات بازرگانی موذن صرفا به صورت عمده می باشد.

فدراسیون دوچرخه سواری

کراس چرخ

صبا دو چرخه

شکاری

موذن

فستوس

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *