اخبار و مقالات

تناسب اندام و لاغری زود هنگام

 

خیلی از افراد به دلیل مشغله های روزمره زندگی های ماشینی امروزه مجالی برای ورزش و تناسب اندام ندارند. البته بی حوصلگی و خستگی های ذهنی هم یکی از دلایل مهم محسوب میشود.

برای داشتن اندامی زیبا و متناسب شیوه های ورزش کردن روز به روز متحول شده و شکل های جذاب و متنوعی به خود گرفته است.

در ادامه به چند رشته جذاب و جالبی که میتوان در هر محیطی انجام داد می پردازیم.

پیلاتس

در سال ۱۹۲۰ بود که ژوزف پیلاتس این سبک ورزش را معرفی کرد. این ورزش تشکیل شده از تمریناتی جهت افزایش تمرکز، قدرت و انعطاف پذیری است. همچنین به دلیل ایجاد هماهنگی بین عصب و عضله توان بدنی به طور قابل توجهی افزایش پیدا میکند. خوش فرمی، شکمی تخت، چابکی و انعطاف پذیری از هدایای این سبک ورزش است. این ورزش به دلیل تنوع حرکات، تمام سنین می توانند از آن بهره ببرند.

 بارا سل

ورزش باله را بخاطر دارید؟ اما نه به سختی و دشواری آن.

این ورزش در حقیقت انتقال حرکت های ورزش باله از ایستاده به حالت خوابیده و روی زمین می باشد. افزایش انعطاف پذیری، کاهش سایز به خصوص در پاها، شکم و پهلو ها از مزیت های انجام این ورزش است. البته این ورزش جهت چربی سوزی نیز توسط خیلی از اساتید توصیه میشود.

این ورزش در دهه ۱۹۶۰ میلادی توسط بوریس کنیاسف ابداع شد که تا به امروز در سرتاسر دنیا طرفداران بسیاری را پیدا کرده است.

تی آر ایکس

راحت بخرید و نصب کنید در هر مکانی…

مصرف کالری تا ۱۶۰۰ واحد فقط در ۵۰ تا ۷۰ دقیقه. جالب شد نه؟

در این رشته میتوانید هرگونه تمرین و حرکتی را جهت افزایش آمادگی جسمانی، بدون وسایل انجام دهید. در این تمرینات کل بدن درگیر شده و پس از مدت زمان کوتاهی شما به انعطاف پذیری، چابکی، مقاومت و استقامت میرسید. تمامی گروه های سنی میتوانند از این ورزش بهره ببرند چرا که آسیب های عضلانی و مفاصل به دلیل استفاده از وزن بدن به حداقل میرسند و هر کس با توجه به میزان توانایی خود میتواند انجام دهد. حتی معلولان نیز میتوانند این ورزش را انجام دهند تا تناسب اندام موضعی را داشته باشند.

در پایان امیدواریم بتوانیم کمی از مشغله ها و بی حوصلگی ها رو کم کنیم و به ورزش بپردازیم، تا از این دنیای زیبا لذت ببریم و با آرامش خاطر و تندرستی در کنار عزیزانمان زندگی کنیم.

فدارسیون  دوچرخه سواری ایران

کراس چرخ

صبا دوچرخ

شکاری

موذن

فستوس 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *