اخبار و مقالات

گروه صنعتی کراس

گروه صنعتی کراس به‌عنوان یکی از بنیان‌گذاران تبلیغ و گسترش ورزش و سبک زندگی سالم و مدرن، در سال ۱۳۲۸ به‌عنوان یکی از بازیگران صنعت دوچرخه‌سازی و توزیع‌کنندگان بزرگ این محصول در کشور پایه‌گذاری شد.

این شرکت پس از گذشت سال‌ها همچنان به‌عنوان یکی از بهترین شرکت‌های تولید و تأمین‌کننده دوچرخه و تجهیزات باشگاهی و سلامت خانگی مشغول به فعالیت می باشد.

محصولات این شرکت شامل تولید و واردات انواع دوچرخه‌های ساده، دنده‌دار، فنردار چندمنظوره، تنه و شاسی در سایزهای مختلف و نماینده انحصاری برترین برندهای تجهیزات ورزشی دنیا است که این امور با به‌کارگیری فن‌آوریهای نوین اطلاعات و اتکا به نیروی‌های متخصص و کارآمد صنعت ورزش و بر اساس استانداردهای موجود جهانی میسر گردیده است.

شرکت کراس در سال ۱۳۲۸ در شهر مشهد تاسیس شد. این شرکت در سال ۱۳۳۵ کلیه‌ی دفاتر خود را به شهر تهران منتقل نموددر سال ۱۳۷۲ کارخانجات تولید دوچرخه‌ی کراس توسط گروه صنعتی کراس احداث گردید.

شرکت کراس فیتنس از سال ۱۳۸۰ عرضه‌ی انواع تجهیزات ورزشی باشگاهی در سراسر ایران را آغاز نمود و تا امروز موفق به تجهیز بیش از ۷۰۰ باشگاه در سراسر ایران گردیده است.

این شرکت با توجه به اهداف و برنامه استراتژیک سازمان، چشم‌انداز خود را بر پایه توسعه صنعت ورزش و سلامت با به‌کارگیری از آخرین متدهای روز ترسیم نموده و امیدوار است در ۳ سال‌آینده یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات ورزشی، گسترش دهنده سلامتی در کشور و اولین انتخاب هر ایرانی باشد.

 

فدراسیون دوچرخه سواری

کراس چرخ 

صبا دو چرخه 

شکاری 

موذن

فستوس

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *