اخبار و مقالات

شرکت اسرم

شرکت اسرم یک شرکت تولیدکننده قطعات دوچرخه است که در سال ۱۹۸۷ تاسیس شد مقر اضلی این شرکت در ایالات متحده آمریکا و شهر شیکاگو قرار دارد اسم مدیر عامل این شرکت کن لوسبرگ است و تعداد کارکنان این مجموعه بالغ بر ۳۵۰۰ نفر می باشد

این شرکت به صورت ارگانیک و از طریق خریدها رشد کرد تا به یک برند قطعات دوچرخه‌سواری تبدیل شود  قطعات آنها عمدتاً در داخل، در کارخانه‌های واقع در پرتغال، تایوان، چین و ایالات متحده تولید می‌شوند

SRAM در سالهای اولیه خود، فناوری تعویض دنده گریپ شیفت (یا تغییر دنده پیچشی) را به بازار دوچرخه های جاده ای در سال ۱۹۸۸ معرفی کرد. تعویض دنده های چرخشی بعداً در سال ۱۹۹۱ به دوچرخه های کوهستانی آورده شد.

تقریبا ۱۱ سال پیش بود که SRAM اولین شرکتی بود که با معرفی سیستم دنده XX1 اولین خودرو دوچرخه کوهستان ۱×۱۱ را طراحی و تولید کرد. سپس در اواسط سال ۲۰۱۶ SRAM Eagle  را راه‌اندازی کرد، اولین سیستم تعویض دنده ۱×۱۲ که انقلابی تمام عیار برای پیشرانه های دوچرخه های کوهستان بود.

SRAM با عرضه AXS در سال ۲۰۱۹، اولین سیستم تعویض دنده بدون سیم (وایرلس) را بنیان گذاری کرد. اما حالا SRAM  با طراحی سیستم تعویض دنده SRAM Eagle، یک پیشرانه جدید را تولید کرده است که مستقیماً از طریق یک محور بدون آویز (بدون گوشواره) به فریم متصل می‌ شود و دیگر لازم نیست نگران شکستن گوشواره یا شانژمان خود باشید.

شانژمان طرح T

زمانی که AXS در ابتدا عرضه شد، کاملاً واضح بود که SRAM می‌خواهد این بخش از پیشرانه را تقویت کند. پس از بررسی های مختلف در نهایت متوجه شدیم که اسرم این شانژمان را با یک استاندارد بسیار بادوام و سخت طراحی کرده است.

این شانژمان های سفت و سخت می توانند تا صدها کیلومتر سواری بسیار سخت و طاقت فرسا را تحمل کنند. بخشی از این دوام بسیار بالا به خاطر همان تکنولوژی بود کهSRAM  با “کلاچ اضافه بار” داخلی ایجاد کرد، مکانیزمی داخلی در دنده AXS که به آن اجازه می‌ دهد در هنگام برخورد به داخل حرکت کند و آسیب نبیند. سپس به طور یکپارچه در جای خود قرار می گیرد، از خودرو محافظت می کند و به طور بالقوه از شانژمان در برابر خم شدن یا شکستن محافظت می کند.

 

فدراسیون دوچرخه سواری

کراس چرخ

صبا دوچرخه 

شکاری

موذن 

فستوس

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *